Sunday, September 14, 2014

moodboard #3

SEPTEMBER
Podzim je jedno z mých nejoblíbenějších období vůbec a co se oblečení na podzim týče jsem v sedmým nebi! A letošní fall trends - pretty excited!

sweaters.
Co říct, že jo. Prostě sweater-weather.



plaid.
Flanelka uvázaná okolo pasu vypadá prostě top. 
Škoda, že nemám tu flanelku...


bold lips.

leather.
Aka sexy-fetish-look oh la la.

hats.

khaki.

accessories.
Doplňky jsou mojí oblíbenou součástí oblečení ever, takže na podzim je standartně nemůžu vynechat. A navíc - čím víc tím líp.



adios bitchachos.

4 comments:

  1. ten líščí sveter. <33

    ReplyDelete
  2. Doplňky ehehehe prstýnky ehehehehe :DDD Já nevim no, miluju svoje svetry a miluju svoje červený rtěnky, jenže ty rtěnky jsou svině a celej den ve škole mi nevydrží :c A kůže je sexy, so sexy, ale vypadám v tom jako debil, takže nic pro mě no :DDDD

    ReplyDelete
  3. Prstýnky - však víš. :D A mě rtěnky taky nevydrží celej den - proto si ji beru do školy a sem tam si ji přemaluju :)

    ReplyDelete

dont' be shy, leave a comment!