Sunday, October 26, 2014

just like animals.

Hi theeere!
Ehm. Poslední dobou se mi nějak nedaří přispívat na blog. Ani fotit, což odpovídá asi tomu, že jsem většinu těhlech fotek nafotila během dneška a včerejška... haha. -_-" :D
Anyway konečně prázdninyyy! Takže bych mohla nafotit něco víc... (Ale spíš ne)
Případná nekvalita fotek je způsobena vysokými hodnotami iso nebo mojí leností, pardon. :)

umění s mandarinkou




makrela a její zuby (který mě prostě fascinujou!)

nákupek v kauflandu, konečně ve slevě!

nejvíc omnomonom loje od maybelline, který určitě všichni znáte haha.

mezinárodní suit-up day 2014, takže vlastně tahle jediná je (hodně) stará

konečně hotová zeď! <333



dnešní nákupek aka bolestný za to, že neměli chlupatou vestičku na kterou jsem si šetřila dva tejdny
nejvíc omg kosmetická taštička z pepca/superlevný pánský triko z takka, nejvíc voňavej aussie šampón (for hair long enough to swich)/levný triko na počmárání/fixy na očí (nejvíc boží!)
Btw, taky jsem začala zase hodně kreslit, a taky šetřit - což znamená dvě věci - blíží se Vánoce, takže musim šetřit na dárky a taky jsem se zamilovala do akvarelů, takže momentálně druhá věc po který toužim (ta první je Lenovo Yoga 8, která bude k vánocům yayyyyyyyyyyy) jsou tyhle akvarely. Až na to, že ta cena je trochu nayyyyyyyyyyyy. >.> našla jsem přesně ty co jsem hledala už asi tejden a jsou levnější (protože jich je míň, ale pro začátečnické učely to stačí!) takže yayyyyyyyyyyy - tady.
xoxo
Ruu.

2 comments:

  1. Upřímně taky nějak poslední dobou nemám náladu nic fotit, tak mi přijde lepší to nedělat vůbec, než pak vědět, že jsem vyrobila fotky spíš z povinnosti a že nestojí za nic. Jinak co se kreslení / malování týče, já si poslední dobou jedu černou fixu a kurevsky mě to baví. Zkusila bych tuš, ale znám se, zprasila bych to, ehehe. Nicméně pokusím se hodit na bloga něco, co jsem teď kreslia. JJestli si vzpomenu teda.

    PS: ta fotka s mandarinkou je boží!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nojo, asi tak nějak.... :) Když u mě to je spíš tak, že mám nápady, ale ne lidi... :/
      Tuš zkus, tuš je boží! :D
      PS: děkuju <3

      Delete

dont' be shy, leave a comment!