Tuesday, December 30, 2014

behind the door.

Vzhledem k tomu, že budu zítřek pravděpodobně trávit někde ve Studnici jednou velkou hárdy párt, tak se ozývám už dnes. :)
Odprostím se od takových těch cliché jako, že tenhle rok byl "nezapomenutelný a plný zážitků" a blablabla.
Prostě všechno nejlepší do nového roku!! <3 (a moc se nevožerte!)




Btw a tady vidíte co jsem byla schopna splnit za rok 2014.
Defacto hodně věcí, Martensky nemám jelikož no money babe a na tetování se chystám na svý osmnáctiny (jestli se divíte proč mi to tak trvá, tak protože jsem strašnej srab!). Jo a taky jsem nezačala běhat, ale jezdím na inlinech a moc inteligentně jsem si u spousty věcí nestihla udělat fotku, takže jsou nějaký vygooglený. :) Tadah!
Anyway tady jsou moje 'předsevzetí' na rok 2015.


the new year means nothing
if you are still in love with your
comfort zone.
xoxo
Ruu

2 comments:

  1. Tak dearie doufám, že se ti všechny tvoje přání na příští rok splní a doufám, že to tetování tady pak ukážeš! :3 No každopádně užij si zítra ten párty hrad a vůbec, já budu sedět v koutě, číst Pána Prstenů a plakat nad tím, jak je možný, že je další rok v prdeli :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to víš že ho ukážu, teda jestli nebudu srab... :D A doufám, že se splní i všechny tvoje přání! <3

      Delete

dont' be shy, leave a comment!