Saturday, April 25, 2015

hradecký majáles 2015





Weeell, takže včera jsem se zúčastnila Hradeckýho Majálesu v Šimkových sadech. A tady je pár fotek. Zrcadlovku jsem sebou nebrala protože mám malou tašku tahám s sebou spoustu jiných věcí a ve výsledku bych stejně asi nevyfotila víc věcí než takhle. :) Já jsem si to fakt užila, až teda na pár... ehm organizátorských věcí a taky kvůli tomu, že jsem lístek kupovala snad už někdy v únoru, no a od tý doby se holt nějakých pár věcí změnilo, kvůli kterým jsem si to neužila na 100%, ale asi "jen" na 90%, když se to tak vezme. :) No každopádně jsem začala dost uvažovat, že bych jela letos na RfP, ale pak jsem se podívala na ceny lístků a nějak mě to přešlo... :D Každopádně Bastille bych viděla fakt ráda... No podívám se jestli tady v čechách nehraje někdy něco pořádnýho.
Co se kapel na Majálesu týče, tak jsem byla celkem spokojená, i když nejsem zrovna velkej fanda českejch kapel. (UDG byly teda katastrofální a o tom, že se Horkýže Slíže ztratili někde mezi Brnem, Komárnem a Košicema se ani zmiňovat nebudu) 
So, that's end for today and see you next time!

4 comments:

  1. super fotky zlato <3 taky jsem chtěla na RfP (Black Veil Brides a Hollywood Undead) ale za tu cenu na to seru, v červenci jedu na Festival Fantazie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :* no já pojedu asi do prdele, ale i tak se po něčem podívám :)

      Delete
  2. aaaa krásne fotky!

    ReplyDelete

dont' be shy, leave a comment!