Friday, July 24, 2015

oh, i feel like a rebel!

Weeell, jak už víte, tetování jsem chtěla odjakživa a tak se mi to tak sešlo, že jsem od včerejška potetovaná! Yay for it!
Tetovaná jsem byla v salonu Tattoo-club v Hradci Králové a můžu jenom doporučit! Skvělý přístup a milá tatérka a vůbec všechno! Ceny asi takový standartní, ale to moc netušim protože všude píšou něco jinýho takže...
Tramtadadadá!

No není boží?!
Abych to trochu osvětlila, tak to vlastně třeba s Disneyho princeznama nemá co dělat, ale je to spojenený přímo s osobou Walta Disneyho. :)
Btw, vlastně to vůbec nebolelo, čekala jsem to asi desetkrát horší, jenom ten zvuk co vydává ten strojek začne být po chvíli trochu votravnej, kor když jsem to měla vlastně hnedka u ucha. :)
adios llamos
ruu :*


1 comment:

  1. ono je to tak krásnýýýýýýýýýýý <3 no já se jak blázen těším na svoje, chtěla bych ho stihnout nějak v prosinci ale zatím nevím jistě, kam ho chci, no :D

    ReplyDelete

dont' be shy, leave a comment!