Wednesday, November 19, 2014

the endless river.

Hi theeere!
Žiju, haha, ne na dlouho. :D Dneska jsem přišla ze školy dřív, protože mě je pěkně blbě, tak jsem měla čas nahrát fotky a dokopat se k publikovaní článku. Yay! Snad brzo publikuju něco dalšího a hlavně snad dřív než teď.
Anyway, watercolors jsou moje nová obsese, takže už se vezou ty nový akvarely yayyyyyyyyyyy!
Jo a taky mi dejte vědět, kterej s líbí (nebo nelíbí i když to doufám, že ne :D). Jinak docela často teď postuju takovýhle věci na insta, tak můžete sledovat. :) Thanks!
diamonds are forever

xoxo
Ruu

7 comments:

  1. coože? tak to je jakože hodně moc krásný! Hlavně ten poslední!! Malování mi chybí :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, děkuju děkuju moc! :*

      Delete
  2. ah dear, mně se líbí všechny, poněvadž sama tohle absolutně nedávám (nechce se ti udělat tutoriálek pro nás méně vodovkově zručné?), ale přidám se ke Cler, ten poslední je luxus :3

    jinak já tuhle koukala na nějaký gigantický balení akvarelovejch pastelek, ale TYVOLE TO JE DOBŘE DRAHÝ, tak jsem si tiše poplakala, koupila si kaligrafický fixy a šla domů, eh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahah, nevím jestli jsem ten pravej člověk na tutorialky, já totiž taky všechno dělám pokus-omyl. Ale kdyžtak mrkni na yt tam jsou nějaký malby fakt luxusní! :)
      Jinak akvarely jsou mrtě drahá záležitost :D já co si kupuju to balení pravejch akvarelů, tak mě 12 barev + pouzdro stojí pomalu sedm stovek, takžeee :D
      Jo a děkuju moc :*

      Delete
  3. sakra, to je skvělý! :-)

    Zvu tě na mou giveaway o skřipce do vlasů:
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    ReplyDelete
  4. krasne! miluju kresby vodovyma barvama. maji krasny efekt:)

    ReplyDelete

dont' be shy, leave a comment!