Thursday, December 11, 2014

winter(fresh)

Hi theeere! :* Vůbec mi netrvalo přidat článek skoro měsíc :D
Mno, ale hodlám to napravit tak, že jsem přednastavila pár článků na příštích pár dnů. :)
Mimochodem, tyhle fotky považuju za velmi podařené a vypadaj jako ze zimní pohádky. :)




PS: Postihla vás letos vánoční nálada? Mě letos vzala velkým obloukem, ale těším se kvůli tomu, že letos dostanu samý fajnový věcí. Teda jakože ne, že bych minulý roky nedostala, ale tentokrát to bude pro mě fakt pecka! (tablet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
adios bitchachos
Ruu

4 comments:

  1. úžasné fotooos!

    ReplyDelete
  2. Anonymous19:38

    Ty fotky se ti vážně povedly!
    Já se třeba těším pouze na to volno, které mě čeká :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha no to já se na to taky těším, hlavně letos to vychází na parádní dva týdny. :D

      Delete

dont' be shy, leave a comment!