Sunday, December 14, 2014

book.

Tahle knížka má přes 365 stránek. Protože jsem se rozhodla, že se příští rok hodlám zúčastnit (teda jako ono to není zúčastnení, ale prostě jsem se rozhodla,že se do toho vrhnu) 365 days drawing challenge. A protože, jsem mrška vybíravá a žádný blok mi nebyl příliš dobrý (buď nevhodný obal a stránky nebo moc drahý (ne vážně za to 600 nedám...)), tak jsem se rozhodla si knížku vyrobit sama. Haha, no myslela jsem si, že to bude porod, ale ve skutečnosti to nebylo těžký, spíš zdlouhavý. :D Pracovala jsem podle 'bookbinding coptic stich tutorial' na yt.
A tadah! Tohle je výsledek. :)




5 comments:

  1. Anonymous08:56

    To je úžasný! Tohle by jsem asi nedokázala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem si taky myslela, že to bude strašně těžký, ale ve skutečnosti to je tak jednoduchý, že by to zvládla i slepá opice. :D Ale děkuju! :*

      Delete
  2. vypadá krásně, doufám, že sem pak budeš dávat ty věci, co tam nakreslíš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jojo, teda jestli mě to vydrží těch 365 dnů :D

      Delete
  3. originálne ;)

    ReplyDelete

dont' be shy, leave a comment!